nov.
20.

Húzós hónapok után

Kemény volt ez az október, november. OKTV, táncpróbák, meg minden egyéb dolog, amivel az embert le lehet terhelni. Lényeg mi lényeg, levegőhöz jutottam, most legalább már tudok íni, van rá időm. Remélem lesz is az elkövetkező időkben.

A kihagyás viszont jó kontrasztot teremtett az előző írásomhoz. Úgy látszik beigazolódott sejtésem, a tarka magyar gulya eltűnt, talán nem is baj. Ennyit a liberálisok kitartó társadalomreformjáról...

Apropó, társadalomreform. OKTV-re való készülés alatt (történelem) sok mindent megtanultam, észrevettem. Van miből építkezni. A problémák a régiek, csak a kinézetük változott meg. A következő napokban, írok majd pár sort a magyar társadalom állapotáról, meg arról, hogy mit kéne tenni annak jobbá tételéhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://pnandi.blog.hu/api/trackback/id/tr62779720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsuhesz 2008.12.15. 21:07:24

Na kiváncsi vagyok, hogy mit kéne tenni szerinted a magyar társadalom jobbá tételéhez. Nekem is van pár ötletem...
süti beállítások módosítása